СӘУлетші СЕРГЕЙ НАСЕДКИНДІҢ «АҚЫЛДЫ ҮЙІ».
Сұхбаттасымыз өз стилін «жаңа заманауи» деп айқындап, кеңістікті өзгерту арқылы адамның санасын да өзгертуге болатынына сендіреді. «Дачный ответ» бағдарламасының соңғы бөлімінде оның қабырғасы шыныдан жасалған үйі туралы сюжет жасалды. Біздің өніміміз, ABBER ваннасы да оқиғаға қатысты.
Егер біреу соңғы жылдардағы ең көп қолданылатын сөздердің рейтингін құрастыратын болса, онда, сөзсіз, «жеке кеңістік» алғашқы ондыққа кіреді. Барлығымызға жеке кеңістік жетіспейді. Бұл туралы таусылмас айтып, жалықпай ізденеміз. Өкінішке орай, біз оны әрдайым таба бермейміз. Негізінен біз оның не екенін және оның шекаралары қайда жатқанын толық түсінбейтіндіктен. Ол өзгере ала ма? Біз онымен ойнай аламыз ба? Оны немен толтыра аламыз? Және, ең бастысы: біз тұрып жатқан үйді осы жеке кеңістікке қалай айналдыра аламыз?
Жүз жыл бұрын модернист сәулетшілер тыныш төңкеріс жасады: олар барлық классикалық заңдар мен дәстүрлерді жоққа шығарды, безендіруді тоқтатты және «Пішін функциядан кейін» деген ұранды жариялады. Дәл сол кезде тегіс шатыры бар және еркін жоспарлауы бар бір қабатты «әйнек» үйлер пайда болды. Негізгі мақсаты үстемдік ету емес, фон болу болып табылатын ландшафтта «еріген» үйлер. Атақты сәулетші Сергей Наседкиннің үйі дәл осындай. Оны құру процесі ерекше болды - біз оған «Дачный ответ» бағдарламасының жеке бөлімін арнадық. Ең бастысы, нақтылау керек: «армандағы үйді» үйдегі шындыққа қалай сәйкес келтіруге болады?

Пейзажбен және орман елесін ойнау
Үй салынған жер телімі оның көлемімен де, ыңғайлы орналасуымен де ерекшеленбейді. Қатаң айтқанда, бұл тіпті бір емес, Мәскеу айналма жолынан бірнеше қадам жерде және айтарлықтай еңісі бар екі тар тікбұрышты жер. Алайда, Сергей Наседкиннің айтуынша, мұның ешқайсысы маңызды емес. «Қоршаған орта неғұрлым агрессивті болса, соғұрлым жақсы», - дейді ол. "Мұндай үйді кез келген жерде - тіпті шөлде, тіпті Аляскада да салуға болады. Онда тұру бәрібір ыңғайлы болады, өйткені бұл нағыз серпіліс, болашақтың технологиясы". Үй сыртқы әлемнен қатты қабырғалармен жабылып, табиғатқа ашылады. Бұл жағдайда «табиғат» сюжеттің адам қолы тимеген орманды бөлігі болып табылады: адам биіктігінің жартысына жететін бірнеше ағаштар мен шөптер, бірақ осының бәрін қонақ бөлмеден немесе жатын бөлмеден қарасаңыз, терезенің сыртында нағыз орман сыбдырлағандай көрінеді.
Әдетте жазғы тұрғындарды таң қалдыратын еңіс те ақылмен қолданылады: кіреберіс қақпасы үй деңгейінен жоғары, бұл тамаша дыбыс оқшаулауын қамтамасыз етеді, ал қонақ бөлмесі мен жатын бөлме, өз кезегінде, бақылау палубасы сияқты жерден жоғары көтеріледі. Осы сәттен бастап сіз алысқа қарағыңыз келеді және сіз мүлдем төмен қарай алмайсыз. Сондықтан да болса керек, үй иесі көгалдар мен гүлзарларға алаңдамай, аумақты қиыршық таспен жабумен шектелді. Мұндай көрінетін «қарапайымдық» Art Nouveau дәстүрінде бар: шындықты безендірудің қажеті жоқ - сіз оның бір бөлігі болуыңыз керек.

Шыны қабырғалар, бұлдыр шекаралар
Сонымен, үй бір мезгілде табиғатқа қарама-қайшы келеді және онымен біріктіреді. Қонақ бөлме мен жатын бөлменің шыны қабырғалары сыртқы кеңістікті бөлмейді, керісінше, шекараларды ерітіп, оны ішке жіберетін сияқты. Үйдегі терезелер тек бір жағында орналасқанына қарамастан, ол әлі де табиғи жарыққа толы. Оның қосымша көзі - қонақ бөлмені, алыс жатын бөлмелерді және жуынатын бөлмені кесіп өтіп, үйдің бүкіл ұзындығы бойынша созылған 15 метрлік төбелік қатты терезе. «Бізде оңтүстік бұл жақта, сондықтан қосымша инсоляция қажет емес», - деп түсіндіреді сәулетші. - Бұл өте қызықты әсер болып табылады. Қонақ бөлмеде жалюзи жоқ, бірақ жатын бөлмелерде әйгілі ресейлік AMIGO брендінен «ақылды» күннен қорғайтын құралдарды орнату туралы шешім қабылданды. Жалюзилер жалпы «Smart Home» жүйесіне оңай қосылады немесе қашықтан басқару пульті арқылы басқарылады. «Ең тапқыр нәрсе - олардың төбелік тереземен жасағаны», - дейді Сергей Наседкин. - Мұндай ұзындықтағы панельдер жоқ, сондықтан олар екеуін бір-біріне жақын орналастырды.» Тағы бір жоғары технологиялық шешім - «Windows» фирмасының «бүгірім» деп аталатын москит торлары. Қызмет. MSC". Панель "аккордеон" сияқты бүктеледі және оны көлденеңінен де, тігінен де ашуға болады.

Жылыту кабельдері бірегей жылу жүйесінің бөлігі болып табылатын екі қабатты терезелердің периметрі бойынша салынған. "Бұл инженерлік жағынан күрделі үй, біз жылыту үшін инфрақызыл панельдерді қолданамыз. Олар төбелік кеңістіктің артына және еденнің астына жасырылған. Бұл радиациялық жылыту, бірақ толқын өте ұзын, яғни микротолқынды пештегідей емес, шамамен күн сәулелері сияқты", - деп түсіндіреді сәулетші. «Бұл бөлінген жылу, ол сіздің басыңызды күйдірмейтіні сөзсіз. Сонымен бірге ол минус отызға дейін аязға қиындықсыз төтеп бере алады».
Haier су жылыту қазандығы үйдегі ыстық суға жауап береді. Сіз Wi-Fi арқылы смартфоннан жылыту режимдерін басқара аласыз немесе барлығын Smart Home жүйесіне қоса аласыз.

Бостық туралы түсінік. Жасырын ас үй
Бұл үйге кірген адам біртүрлі сезімдерді бастан кешіреді. Ондай бөлмелер жоқ, қалқалар немесе қабырғалар жоқ, әртүрлі аймақтар шартты және бір-біріне тегіс ағады. Әсерді жарықты көрсететін көптеген айналар мен күңгірт панельдер одан әрі күшейтеді. Бұл жерде бір адам немесе бүкіл отбасы тұрса, олар ішкі кеңістікте еритіндей адасып қалатын сияқты.

Жобамен жұмыс істеу барысында бағдарламамыздың кейіпкері модернистік сәулет өнерінің негізін салушылардың бірі неміс Миес ван дер Роенің философиясынан шабыт алды. Ою-өрнектерден бас тартып, ол декор ретінде айқын геометриялық конструкцияларды және табиғи материалдардың шағылыстыратын қасиеттерін пайдаланды: жылтыратылған травертин, оникс және шыны, сондай-ақ су беті. Миес ван дер Роэдің үйдегі жалғыз бөлмесі жуынатын бөлме болды. Сергей Наседкин Абберден акрил ваннасын дәлізде қалдырды, ол бірден өнер нысанына айналды.

Модернистер ұстанған тағы бір маңызды тұжырымдама интерьердегі шағын және орта бөлшектердің саны минимумға дейін азайған кезде бос деп аталатын тұжырымдама болып табылады. Сергей Наседкиннің 120 метрлік «қонақ бөлмесінде» қатты диван мен «энергия» қатарында тізілген тастардан басқа іс жүзінде ештеңе жоқ. Бірақ иесі, оның айтуынша, мұнда уақыт өткізбейді - ол оны үйдің кез келген жерінен «сезеді». Асхана әлі бос. Қажетті нәрсенің бәрі көрінбейтін есіктердің артында жасырылған - сақтау жүйесі, раковина («Оның дәл үстінде мен айна іліп қойдым: бір уақытта тәрелкені жууға және теледидар көруге өте ыңғайлы», - деп түсіндіреді сәулетші), екі тоңазытқыш, ыдыс жуғыш және кір жуғыш машина. Барлық жабдықтар кореялық Hyundai компаниясынан, ал WIMAX вибрациялық тіректері кір жуғыш машинаға арнайы тапсырыспен жасалған - мүмкін оны көрінбейтін етіп қана қоймай, сонымен қатар естімейтін етіп жасау үшін.

Функция пішінді қалай анықтайды
Сәулетші Сергей Наседкиннің Мәскеу облысындағы үйі - міндеттеріне байланысты функцияларын өзгертетін өзгермелі кеңістік. «Композицияны жиі өзгерткен сайын, біз қатаң макеттен шаршаймыз», - дейді Сергей. Оның айтуынша, заманауи сәулетшінің міндеті - технологиялық процестерді жасыра отырып, әртүрлі өмірлік сценарийлер мүмкін болатын бейтарап өмір сүру ортасын құру. «Болашақтың үйі» - бұл адам өз дүниелерін жасайтын фон ғана. Әрқайсымыздың айтарымыз бар. Ал мұны істеудің ең оңай жолы - толық үнсіздік.





